In 2016 verlieten de Instagram-ontwikkelaars de tijdlijn. Er was een rangschikking van berichten en een “Smart Feed”. In het begin veroorzaakte dit veel wrok, omdat gebruikers wereldwijde updates in de applicatie vaak pijnlijk tolereren. Maar na verloop van tijd toonden statistieken aan dat gebruikers minder publicaties in de algemene feed begonnen over te slaan en meer tijd op het sociale netwerk gingen doorbrengen. Hetzelfde algoritme bestaat al heel lang op Facebook. Dit is grotendeels gemaakt om ervoor te zorgen dat gebruikers die waardevolle en unieke inhoud leveren niet verloren gaan onder de massa. Het algoritme waarmee bepaalde publicaties in de gerangschikte feed terechtkomen, wordt strikt vertrouwelijk gehouden. Desalniettemin zijn er bepaalde criteria voor het rangschikken van de feed. Allereerst is de selectie gebaseerd op machinale verwerking van de gegevens van uw eerdere zoekopdrachten en zoekopdrachten. Dat wil zeggen, de feed is samengesteld op basis van uw individuele gegevens. Hoe meer je geïnteresseerd bent in dit of dat profiel, hoe vaker het voor je ogen zal zijn. Ook zullen publicaties van gebruikers die u becommentarieert of die zijn getagd in hun afbeeldingen vaker in uw feed terechtkomen. Er wordt rekening gehouden met duizenden gebruikersacties, zelfs duizenden.
Wat zoekt;
En er zijn veel, veel van dergelijke factoren. “Smart Feed” – bevat publicaties van de meest interessante en populaire tot de meest onopvallende. Als aanvankelijk werd gezegd dat in het geval dat de gebruiker niet actief is ten opzichte van een ander account, hij uit zijn gezichtsveld verdwijnt, is dit nu geweigerd. De Instagram-ontwikkelaars zorgen ervoor dat als de gebruiker niet lang door de algemene feed blijft scrollen, hij een groter aantal gepubliceerde berichten zal zien. Laten we zeggen dat als je om de twee dagen naar Instagram gaat, het eerste dat je ziet de topberichten van de afgelopen dag zijn. Zo is het ook met het aantal abonnementen. Als je bent geabonneerd op een groot aantal mensen en ze zijn allemaal erg populair, hun publicaties krijgen dezelfde hoge activiteit, dan zie je de eerste publicatie later in de tijd gedownload. Maar uit een groot aantal abonnementen zal Instagram proberen je verschillende mensen te laten zien. Tegenwoordig werkt Instagram volgens de volgende principes: In het begin zie je de mensen die je leuk vindt, commentaar geeft en het meest leest. Meestal verschijnen degenen met wie u vrienden bent op Facebook in de feed. De gebruikers waarnaar u zocht in de zoekmachine, zullen ook in uw zicht zijn. Bovendien worden ze opgeslagen in de zoekgeschiedenis. En degenen met wie je correspondeert in Direct, markeer / zijn gemarkeerd in Verhalen; Hoe verdwijnt u niet uit de “Smart Feed”? Een Instagram-profiel is je gezicht, en hoe correcter en eenvoudiger de beschrijving van de pagina is, hoe beter je eruitziet. Informatie moet worden ingevuld en knoppen voor communicatie, incl. Maximale paginabetrokkenheid, hoge publicatiestatistieken, activiteit – alles wat u nu naar voren brengt. Daarom is het uiterst belangrijk om inhoud van hoge kwaliteit te maken die lezers zullen waarderen. Als alternatief kan het schrijven van berichten over provocerende onderwerpen een storm van discussie veroorzaken. Gebruik Wordstat (een service voor de selectie van woorden / zoekopdrachten die de laatste tijd het populairst zijn in de zoekmachine) om uw ranking van buitenaf te verbeteren. Trending onderwerpen maken het gemakkelijker om u te vinden. Instagram probeert de feed interessanter en diverser te maken voor gebruikers. Probeer daarom niet te begrijpen hoe het werkt, maar werk aan uw account en lees slimme boeken…. …..meer info kunt u hier vinden «Road to 100k Instagram Followers»! instagram content strategy marketing book
|
https://marketingbook.shop |